Euromarka - Strona Główna
strona główna | szukaj: Szukaj   |  mapa strony
Klub marki światowej
O konkursie
Euromarka-dobra marka
Laureaci
Fotogaleria
Relacje TV
Opinie i Gratulacje
Katalog Eurobrand
Warunki uczestnictwa
Kontakt
Patroni merytoryczni
Program Certyfikujący Marka PL

.

Klub marki światowej

Jednym z elementów Programu Promocji Przedsiębiorczości i Eksportu jest KLUB MARKI ŚWIATOWEJ. Elitarne stowarzyszenie mające na celu odtworzenie w gospodarce szlachectwa marek firmowych, będących wyznacznikiem reputacji i autorytetu przedsiębiorstwa w znaczeniu światowym. Dąży do stworzenia systemu identyfikacji wizualnej w celu obrony przed wyrobami, usługami podobnymi poprzez prezentacje MAREK firmowych i handlowych, jak również poprzez edukacje konsumentów.

ALL TERRAIN
Wyprawa skuterami śnieżnymi w dzikie tereny Polski to niezapomniane przeżycie. To odkrywanie nieznanych zakątków kraju.
więcej >
Limocars
Nasza oferta jest skierowana dla klientów ceniących czas i najwyższej jakości komfort.
więcej >
Wittchen
Klienci kupują nasze wyroby, żeby kogoś obdarować, więc nasz produkt - czyli jakość, szlachetność i marka jest odpowiednim prezentem.
więcej >
Gold Finance
Chcemy zapewnić klientom możliwość świadomego i racjonalnego podejmowania decyzji finansowych
więcej >
Memex Consulting
jest profesjonalnym doradcą w zakresie ochrony, bezpieczeństwa i przetwarzania danych osobowych w firmach, których działalność związana jest z bazami danych.
więcej >
Instytut Wibrotreningu
...Wibrotrening (Whole Body Wibration, WBV) jest to nowatorska metoda treningowa oparta na stymulującym wpływie wibracji na organizm człowieka. ... Instytut Wibrotreningu ma na celu – w sposób profesjonalny i fachowy propagować i promować wibrotrening w Polsce.
więcej >

LOT
...LOT jest największym polskim przewoĄnikiem lotniczym obecnym na rynku od ponad 77 lat. ...LOT w swoim działaniu łączy długoletnią tradycję i doświadczenie z nowoczesną technologią.
więcej >

Fabryka Trzciny
...Fabryka Trzciny to wyjątkowe miejsce na kulturalnej mapie stolicy. Wyróżnia ją przede wszystkim nietuzinkowy dobór oferty artystycznej. Fabryka stanowi także doskonałą scenerię dla imprez okolicznościowych, szkoleń, czy eventów.
więcej >
Misja Onet.pl:
...być najlepszym multimedium...
Onet nieustannie promuje swoją markę, kładąc największy nacisk na jakość wszelkich treści, produktów, usług.
więcej >
Misją PAIiIZ jest także kreowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie oraz promocja polskich produktów i usługi.
więcej >



Marka Cypru budowana była w Polsce przez lata. Dzięki długiej i żmudnej pracy, liczba turystów wyjeżdżających na Cypr systematycznie rośnie. ... Cypr posiada wszystko, by móc zorganizować konferencję, wyjazd motywacyjny, czy jakąkolwiek inną imprezę okolicznościową dla firmy...
więcej >

Produkujemy pięć z dziesięciu najlepiej sprzedających się MAREK papierosów w kraju...
więcej >
Rozmowa z Panem Przemysławem Tomaszewskim - Dyrektorem Casinos Poland
Kilkakrotnie w tym roku wynajęliśmy kasyno na potrzeby firm, które wpadły na pomysł zorganizowania imprezy promocyjnej czy integracyjnej. Szukały nowych form prezentacji swoich produktów, przedstawienia zakresu świadczonych usług i innowacyjnych technologii.
więcej >
Rozmowa z Panem Markiem Dąbrowskim - Dyrektorem Zarządzającym Spółki Hotel Atrium Sp. z o.o.
Odbiorcą marki jest klient biznesowy, który w dużym stopniu uczestniczy w programach lojalnościowych, korzysta z kart stałego klienta i promocji.
więcej >
Wiesław Chmielewski założyciel i prezes Biura Podróży Sigma-Travel
Jestem osobą konsekwentną, gdy postawię sobie cel to do niego po prostu dążę. Rygor i praca.
więcej >
Hans-Dieter Schiller - Vice President Choice Hotels Europe
Budowanie marki to niekończąca się historia - zawsze zależy od tego, gdzie rozpczyna się nowy projekt.
więcej >
Triumph... Born, bred and proud to be British
- urodzony, wychowany i dumny z tego, że jest Brytyjczykiem
Rozmowa z Lechem Potyńskim
więcej >






Istota marki

Dr Jacek KALL
Katedra Marketingu Produktu
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

...»



Wspólnotowe znaki towarowe łatwiej,

ale nie taniej
»


W obronie marki
Andrzej Malinowski
Prezydent Konfederacji Pracodawców Polskich


Marka to nie tylko znak towarowy, ale przede wszystkim - jeden z głównyc...»



Transgraniczna ochrona znaków towarowych

Ewa Kacperek - radca prawny
Kancelaria SALANS


 
   
 
   
 
   
     
 



EUROMARKA© Wszelkie prawa zastrzeżone. Warszawa 2004
EUROMARKA i wszystkie związane tytuły, logo i oznaczenia są znakami towarowymi - ZASTRZEŻONE - Warszawa 2004
Strona główna | Mapa strony

designed by VENTI

O konkursie | Laureaci | Laureaci | Fotogaleria | Fotogaleria | Relacje TV | Opinie i Gratulacje | Katalog Eurobrand | Warunki uczestnictwa | Kontakt | Patroni merytoryczni | Najwyższa Jakość
statystyka