Euromarka - Strona Główna
strona główna | szukaj: Szukaj   |  mapa strony
Klub marki światowej
O konkursie
Euromarka-dobra marka
Laureaci
Fotogaleria
Relacje TV
Opinie i Gratulacje
Katalog Eurobrand
Warunki uczestnictwa
Kontakt
Patroni merytoryczni
Program Certyfikujący Marka PL

.

O konkursie
EUROMARKA - DOBRA MARKA
PODSTAWA SUKCESU GOSPODARCZEGO I BIZNESOWEGO

DOBRA MARKA jest wyznacznikiem wartości FIRMY, prezentuje przedsiębiorstwo - pomaga rozpowszechniać wyroby oraz usługi nowoczesne na najwyższym poziomie. Świadczy o stabilności przedsiębiorstwa oraz uniwersalności proponowanych produktów.
Pojęcie EUROMARKA odnosi się do MARKI FIRMY, PRODUKTÓW lub USŁUG, które przeznaczone są zarówno dla klientów, kontrahentów, odbiorców z rynku europejskiego jak i światowego.

EUROMARKA to Program Promocji Przedsiębiorczości i Eksportu
wyszukuje, nagradza oraz promuje MARKI w kategoriach:
FIRMA
PRODUKT, USŁUGA, INICJATYWA
oraz
MARKA w TURYSTYCE.

Promujemy PRZEDSIĘBIORSTWA produkcyjne, usługowe, handlowe, które aktywnie działają na miano przywódców polskiej gospodarki. Wyróżniamy duże, średnie i małe firmy. Dostrzegamy i promujemy także przedsiębiorstwa rozpoczynające działalność.

Nagradzamy PRODUKTY, które ze względu na swoje walory, czyli dobrą jakość, nowoczesną technologię, bezpieczeństwo użytkowania, oryginalne wzornictwo, przyjazny wpływ na środowisko budują wizerunek przedsiębiorstwa jako producenta o wymiarze europejskim i światowym.

W kategorii USŁUGA wyróżnia firmy posiadające ciekawą ofertę, dążące do zapewnienia kompleksowej i jak najlepszej obsługi klientów we wszystkich obszarach. Działające na rzecz dużych, średnich, małych przedsiębiorstw oraz kontrahentów indywidualnych świadcząc usługi spełniające oczekiwania rynku europejskiego oraz światowego.

Firmy, których Produkty i Usługi nagrodzone zostały tytułem EUROMARKA oferują fachowość, jako producenci i usługodawcy, co przekłada się na umocnienia Marki oraz zyskanie nowych kontrahentów.

Specjalne miejsce w konkursie zajmuje kategoria INICJATYWA kierowana do samorządów, organizacji, instytucji gospodarczych i przedsiębiorstw, które wdrażają najciekawsze projekty gospodarcze, społeczne i edukacyjne wspierając przedsiębiorczość.

W ramach konkursu nagradzane są także inicjatywy promujące polską kulturę, sztukę i miejsca, zyskujące miano MARKI w TURYSTYCE. Ukazują wartości regionu oceniane nie tylko w aspekcie rynku, ale także w aspekcie wartości społecznych, narodowych i kulturowych.
Działania takie mają istotny wpływ na wzrost atrakcyjności inwestycyjnej miast i regionów na rynku europejskim i światowym.

Tytuł EUROMARKA umożliwia wyróżnienie się wśród konkurencji, rozpoznawalność pośród klientów oraz uzyskanie i umacnianie własnej tożsamość firmy.

PRODUKTY, USŁUGI I INICJATYWY NAGRODZONE TYM PRESTIŻOWYM TYTUŁEM STANOWIĄ CZĘŚĆ I "MAJĄTEK" PRZEDSIĘBIORSTWA.





Istota marki

Dr Jacek KALL
Katedra Marketingu Produktu
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

...»



Wspólnotowe znaki towarowe łatwiej,

ale nie taniej
»


W obronie marki
Andrzej Malinowski
Prezydent Konfederacji Pracodawców Polskich


Marka to nie tylko znak towarowy, ale przede wszystkim - jeden z głównyc...»



Transgraniczna ochrona znaków towarowych

Ewa Kacperek - radca prawny
Kancelaria SALANS


 
   
 
   
 
   
     
 



EUROMARKA© Wszelkie prawa zastrzeżone. Warszawa 2004
EUROMARKA i wszystkie związane tytuły, logo i oznaczenia są znakami towarowymi - ZASTRZEŻONE - Warszawa 2004
Strona główna | Mapa strony

designed by VENTI

O konkursie | Laureaci | Laureaci | Fotogaleria | Fotogaleria | Relacje TV | Opinie i Gratulacje | Katalog Eurobrand | Warunki uczestnictwa | Kontakt | Patroni merytoryczni | Najwyższa Jakość
statystyka