Euromarka - Strona Główna
strona główna | szukaj: Szukaj   |  mapa strony
Klub marki światowej
O konkursie
Euromarka-dobra marka
Laureaci
Fotogaleria
Relacje TV
Opinie i Gratulacje
Katalog Eurobrand
Warunki uczestnictwa
Kontakt
Patroni merytoryczni
Program Certyfikujący Marka PL

.

Klub marki światowej » Philip Morris International

Philip Morris International Inc. (PMI), z siedzibą w Lozannie (Szwajcaria). PMI należy do grupy spółek Altria i jest jedną z wiodących firm tytoniowych na świecie. Philip Morris International ma obecnie 14,5% udziału w międzynarodowym rynku tytoniowym. Firma zatrudnia ponad 60 tysięcy ludzi na całym świecie oraz posiada udziały, zarządza lub jest właścicielem ponad 50 fabryk. Jej spółki zależne produkują i wprowadzają na rynek papierosy w ponad 160 krajach.

Philip Morris International produkuje wiele z najlepiej sprzedających się światowych marek papierosów, w tym najpopularniejszą markę na świecie, Marlboro.

Philip Morris Polska S.A.

Philip Morris Polska S.A. (PMP), spółka wchodząca w skład grupy kapitałowej Philip Morris International Inc., jest wiodącą firmą tytoniową, z około 38,8% (źródło: ACNielsen) udziałem w krajowym rynku wyrobów tytoniowych.

Produkujemy pięć z dziesięciu najlepiej sprzedających się marek papierosów w kraju: Marlboro, L&M, Red&White, Caro i Fajrant.

PMP zatrudnia ponad 2000 osób w zakładach w Krakowie i Leżajsku oraz w biurach i centrach dystrybucji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Firma jest największym odbiorcą polskiego tytoniu – współpracuje z ponad 6000 plantatorów. Ponad 1400 polskich firm dostarcza swoje produkty i usługi do PMP.

W ciągu 10 lat od prywatyzacji Zakładów Przemysłu Tytoniowego w Krakowie (w 1996 roku), zainwestowaliśmy ponad 500 milionów dolarów w rozwój naszej działalności. Po siedmiu latach modernizacji i rozwoju zakładu produkcyjnego w Krakowie-Czyżynach, powstało najnowocześniejsze w Europie centrum produkcyjne, uroczyście otwarte w 2003 roku. Krakowska fabryka stała się jednym z kluczowych centrów produkcyjnych na świecie.

Dzisiaj nasza fabryka produkuje nie tylko na rynek krajowy. Około 20% produkcji trafia na eksport (m.in. do takich krajów jak Węgry, Rosja, Turcja, Grecja czy Egipt).
Pod koniec 2005 roku rozpoczęliśmy budowę nowej hali, co pozwoli nam na zwiększenie mocy produkcyjnych.

Jesteśmy oczywiście dumni z tych liczb. Jednak wyniki finansowe nie są dla nas jedyną miarą sukcesu. W ocenie naszej działalności bierzemy również pod uwagę inicjatywy, które podejmujemy, aby odpowiedzieć na społeczne obawy związane z paleniem. Dlatego interesują nas takie problemy, jak palenie wśród młodzieży. Realizujemy programy, których zadaniem jest zapobieganie dostępowi nieletnich do wyrobów tytoniowych. Dlatego rozmawiamy na temat zagrożeń związanych z paleniem papierosów. Dlatego robimy wszystko co w naszej mocy, aby wspomóc organizacje zajmujące się problemami społecznymi, takimi jak przemoc w rodzinie czy głód. Dlatego pracujemy nad zminimalizowaniem wpływu naszej działalności na środowisko.

Według powyższych standardów oceniamy siebie i według nich jesteśmy oceniani. To właśnie oznacza dla nas bycie dobrą firmą.






Istota marki

Dr Jacek KALL
Katedra Marketingu Produktu
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

...»



Wspólnotowe znaki towarowe łatwiej,

ale nie taniej
»


W obronie marki
Andrzej Malinowski
Prezydent Konfederacji Pracodawców Polskich


Marka to nie tylko znak towarowy, ale przede wszystkim - jeden z głównyc...»



Transgraniczna ochrona znaków towarowych

Ewa Kacperek - radca prawny
Kancelaria SALANS


 
   
 
   
 
   
     
 



EUROMARKA© Wszelkie prawa zastrzeżone. Warszawa 2004
EUROMARKA i wszystkie związane tytuły, logo i oznaczenia są znakami towarowymi - ZASTRZEŻONE - Warszawa 2004
Strona główna | Mapa strony

designed by VENTI

O konkursie | Laureaci | Laureaci | Fotogaleria | Fotogaleria | Relacje TV | Opinie i Gratulacje | Katalog Eurobrand | Warunki uczestnictwa | Kontakt | Patroni merytoryczni | Najwyższa Jakość
statystyka