Euromarka - Strona Główna
strona główna | szukaj: Szukaj   |  mapa strony
Klub marki światowej
O konkursie
Euromarka-dobra marka
Laureaci
Fotogaleria
Relacje TV
Opinie i Gratulacje
Katalog Eurobrand
Warunki uczestnictwa
Kontakt
Patroni merytoryczni
Program Certyfikujący Marka PL

.

Klub marki światowej » Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. - PAIiIZ ma na celu zwiększenie napływu Bezpośrednich Inwestycji Zagranicznych (BIZ) poprzez zachęcanie korporacji międzynarodowych do inwestowania w Polsce. PAIiIZ przeprowadza inwestorów przez wszystkie niezbędne procedury administracyjne oraz prawne występujące w trakcie realizacji projektu inwestycyjnego.


Misją PAIiIZ jest także kreowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie oraz promocja polskich produktów i usługi.

PAIiIZ oferuje inwestorom:

  • szybki dostęp do kompleksowej informacji dotyczącej inwestycyjnego otoczenia gospodarczo-prawnego,
  • pomoc w znalezieniu odpowiednich partnerów oraz dostawców, jak również lokalizacji inwestycyjnych,
  • wsparcie w każdej fazie procesu inwestycyjnego.


PAIiIZ działa również jako:

  • Krajowy Punkt Kontaktowy OECD
  • Sekretariat Polsko-Japońskiego Komitetu Gospodarczego
  • Sekretariat Promotion Network Poland


PAIiIZ także promuje polskie regiony, organizuje konferencje, jak również misje dziennikarzy zagranicznych oraz misje gospodarcze.

PAIiIZ stworzył sieć Regionalnych Centrów Obsługi Inwestora - COI w całej Polsce, które mają na celu poprawienie jakości usług regionów dla inwestorów, a także zapewnić dostęp na najnowszych informacji takich jak najnowsze oferty inwestycyjne i regionalne dane mikroekonomiczne. Te wyspecjalizowane biura zatrudniają pracowników przeszkolonych przez PAIiIZ i są finansowane z funduszy lokalny. Ich zadaniem jest także działanie jako łącznicy pomiędzy inwestorem a władzami lokalnymi.






Istota marki

Dr Jacek KALL
Katedra Marketingu Produktu
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

...»



Wspólnotowe znaki towarowe łatwiej,

ale nie taniej
»


W obronie marki
Andrzej Malinowski
Prezydent Konfederacji Pracodawców Polskich


Marka to nie tylko znak towarowy, ale przede wszystkim - jeden z głównyc...»



Transgraniczna ochrona znaków towarowych

Ewa Kacperek - radca prawny
Kancelaria SALANS


 
   
 
   
 
   
     
 



EUROMARKA© Wszelkie prawa zastrzeżone. Warszawa 2004
EUROMARKA i wszystkie związane tytuły, logo i oznaczenia są znakami towarowymi - ZASTRZEŻONE - Warszawa 2004
Strona główna | Mapa strony

designed by VENTI

O konkursie | Laureaci | Laureaci | Fotogaleria | Fotogaleria | Relacje TV | Opinie i Gratulacje | Katalog Eurobrand | Warunki uczestnictwa | Kontakt | Patroni merytoryczni | Najwyższa Jakość
statystyka